چگونه در فورتنایت حرفه ای شویم ؟

علی رضا
17 آوریل, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
چگونه در فورتنایت حرفه ای شویم ؟

چگونه در فورتنایت حرفه ای شویم ؟

امروز در مقاله های آموزشی روزانه بازی طور می خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که در بازی فورتنایت چگونه حرفه ای شویم ؟ یا به قول خودمون گیمر ها پرو شویم.

فورتنایت از اونجایی که بازی با سبک بتل رویال هستش ما با دشمن های زیادی سر و کار داریم و از اون جایی که حتما می دونید باید آخرین نفری باشیم که زنده می مونه تا بتونیم برنده بازی باشیم.

خب می خواهیم با هم بریم آموزش ها و تمرین ها رو شروع کنیم، فقط حواستون باشه که این نکات و تمرین هایی که به شما می دیم همگی تست شدن و خب می تونید در بهترین حالت بازی کنید و از دوستان یا رقبا خود جلو بزنید.

تمرین نشانه گیری (ایم گیری)

خب اول همه باید روی نشانه گیری خودتان در بازی کار کنید که خب برای تمرین نشانه گیری به شما پیشنهاد می دهیم که در تیم های 2 نفره و یا تک نفره در کریتیو فورتنایت با هم رقابت کنید که بتونید روی نشانه گیری خودتان کار کنید.

نکته های مهم

  • برای هدف گیری هدف های نزدیک از شات گان یا SMG و برای هدف گیری های دور از رایفل استفاده کنید.
  • سعی کنید موقع شلیک با شات گان ایم نگیرید و بدون نشانه گرفتن شلیک کنید که سریع تر بتوانید حمله کنید.
  • سعی کنید در محیط های بسته و کوچک مانند ساختمان ها و یا خانه ها از شات گان استفاده کنید و برای شلیک آماده گذاشته باشید.
  • سعی کنید همیشه تفنگ های لجندری یا اپیک را نگه دارید.

خب همون طور که بهتون گفتم باید تمرین رو از کریتیو شروع کنید تا بتونید در بازی های اصلی هم خوب بازی کنید.

در فورتنایت یکی از نکات اصلی که این بازی را محبوب می کنید بیلد و یا ساخت و ساز در بازی است، برای این که در بازی بتونید به صورت حرفه ای بیلد کنید همون طور که در قبل گفتیم باید در کریتیو در تیم های دو نفره و یا تک نفره با دوستان خود بیلد تمرین کنید تا بتونید در بازی به صورت حرفه ای بازی کنید.

در اولین تمرینتون برای بیلد کردن باید بهتون بگم که سعی کنید جلو حمله دشمنانتون با دیوار یا (Wall) از برخورد تیر با خودتان جلو گیری کنید که از جان شما کم نشود. در مرجله بعد باید این را تمرین کنید که موقعی که جلو خودتان دیوار میسازید بتوانید خیلی سریع از بالایش رد شوید که باید سطح شیب دار یا (رمپ) بسازید تا دشمنتان را از بالا سر قافل گیر کنید.

مرحله دومی که باید تمرین کنید این هستش که شما باید دیوار های بسته روی هم را تمرین کنید که که بتوانید در پوششی محافظت شده از بالای سر دشمنتان روی سرش تیر باران کنید.

بعد از تمرین کریتیو چه کار کنیم ؟

بعد تمرین کریتیو با دوستانتان و در زمانی که بیلد و هدف گیری شما به حد نورمال معمولی رسید این هستش که بجز کریتیو به بازی های اصلی برید و خب برای تمرین اگر که قصد قوی تر شدن در بازی را دارید، باید به بازی های بتل رویال بروید ولی به صورت تک نفره یا (Solo) بازی کنید که در بازی حرفه ای تر شوید. چرا می گیم که بازی به صورت تک نفره بهتر هستش ؟ چون در بازی های تک نفره افراد حرفه ای تری هستند و هیچ موقع این پیش نمیاید که یاران شما بمیرند و بخواهید که به صورت تک نفره با اسکواد های دیگه بازی کنید.

حرفه ای تر به نظر برسید

از آنجایی که معمولا در دنیای واقعی هم ظاهر خوب به آدم اعتماد به نفس میده در بازی هم داشتن اسکین های خوب هم به آدم اعتماد به نفس و میده و دیگه خودتون رو بهتر می دونید.

برای همین به شما پیشنهاد میدم که حتما اسکین در بازی خریداری کنید و اگر هم که آشنایی ندارید الان راهنماییتون می کنم. در بازی شما می توانید آدم و یا اسکین هایی رو خریداری کنید که در بازی زیبا تر و قوی تر به نظر برسید و خب همون طور که گفتم در دید بقیه و خودتان بهتر خواهید بود.

در فورتنایت آیتم های مختلفی وجود دارد به طور مثال یکی از پر طرفدار ترین آیتم های بازی استارتر پک هستش که شما با خرید استارتر پک فورتنایت می توانید یک اسکین، یک پیک اکس (کلنگ) و 600 ویباکس به دست آورید. ولی خب درسته طرفدار زیادی داره استارتر پک ولی هیچ وقت به پای بتل پس نمیرسه. شما با خرید بتل پس فورتنایت می توانید 7 اسکین، چندین اسکین تفنگ، 1450 ویباکس و… بدست آورید، که یکی از بهترین پیشنهاد های ما هستش.

خب ولی بعضی از موقع ها هستش که معمولا پیش میاد که بازیکن ها دوست دارند که خودشان بتل پس را فعال کنند و خب از اونجایی که بتل پس 950 ویباکس هستش با خرید 1000 ویباکس فورتنایت می توانید خودتان فعال سازیش را انجام دهید.

محصولات پیشنهادی برای شما

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.