بهترین بازی های بتل رویال

علی رضا
4 می, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین بازی های بتل رویال

سبک بتل رویال همیشه یکی از بهترین و پر طرفدار ترین سبک های بازی بوده است که درحال حاضر بازی های زیاد یبه این سمت رفتند، از معروف ترین بازی های بتل رویال می توانیم به کالاف دیوتی موبایل، پابجی موبایل، فورتنایت، اپکس لجندز و… اشاره کنیم که در این مقاله می خواهیم که بهترینش را انتخاب کنیم و با هم مقایسشون را انجام دهیم.

تاریخچه بازی های بنل رویال

جالب اینجاست که اولین بازی بتل رویال بر میگرده به یکی از ماد های بازی ماینکرفت که باید در پلیر ها جان خودشان را نجات می دادند و و آخرین بازمانده یا آخرین نفری که در بازی زنده می ماند می شدند تا برنده بازی شوند. که درحال حاضر بازی های زیادی از این سبک پیروی کردند، این هم جالب است که ابتدا بازی معروف فورتنایت که به بتل رویالش معروف است سبک بتل رویال را نداشت و در ابتدا فقط مود نجات جهان (Save the world) بود که بعد از رونمایی از سبک بتل رویال این بازی بود که معروف و در بین پلیر ها محبوب شد.

و اما همون ابتدا بود که بازی های بتل رویال برای موبایل نیز منتشر شدن که از اولین و محبوب ترین ها می توانیم پابجی موبایل را مثال بزنیم، چند وقت که از عرضه این بازی می گذشت اکتیویژن سازنده بازی های کالاف دیوتی موبایل به فروش در این مارکت بازی های افتاد و کالاف دیوتی وارزون را معرفی کرد. اما خب بازی وارزون برای بازی کن های موبایل در دسترس نبود که کالاف دیوتی موبایل را برای پلیر های موبایل عرضه کرد که شباهت های زیادی را داشتند و ما کالاف موبایل را نسخه موبایل وارزون می دانستیم که چند روز پیش اکتیویژن اعلام کرد که قرار خود کالاف دیوتی وارزون را برای موبایل عرضه کند!

اما معمولا بیشتر بازی های بتل رویال رایگان هستند با این که بازی های بتل رویال پولی هم داریم ولی بیشترشون به صورت رایگان عرضه شدند که شرکت های بازیشون از فروش محصولات درون برنامه این بازی ها کسب درآمد می کنند. مقاله این با عنوان تاریخچه بازی های ویدیویی در مجله فروشگاه بازی طور منتشر کردیم که می توانید به آن مراجعه کنید و آن را مطالعه کنید چون به تمامی راه های درآمدی و کار های بزرگ این شرکت های بازی سازی به صورت کامل پرداخته ایم.

کدام بازی با سبک بتل رویال بهتر است ؟

از اونجایی که تمامی بازی های بتل رویال طرفدار های خودشان را دارند و پلیر های خودشان را دارند که از نظر خود آنها بهترین بازی در دنیا هست نمی تواتیم به صورت کلی از نظر محبوبیت مقایسه ای داشته باشیم.

ولی از نظر گرافیک معمولا بازی های کنسول ها و PC از گرافیک بالاتری از بازی های موبایل برخوردار هستند پس باید باهم مقایسه نشوند. بخواهیم بهترین های کنسول و PC را انتخاب کنیم احتمالا بهترین ها فورتنایت، وارزون و اپکس لجندز خواهند بود. و اگز که بخواهیم در موبایل بررسی داشته باشم فورتنایت، کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل از بهترین ها خواهند بود.

در بازی های بتل رویال چگونه ظاهر شویم ؟

همان طور که قبلا در این موضوع صحبتی داشتیم که چطور در بازی های آنلاین حرفه ای تر به نظر بیایم باید بگم که اسکین و کارکتر در بازی ها تاثیر بسیار زیادی روی اعتماد بنفس خود شما و همین طور دیده شدن در بازی دارد که می توانم یکی از بهترین روش ها را خرید آیتم های بازی به پیشنهاد بدم.

شما برای خرید در بازی فورتنایت می توانید که با خرید ویباکس فورتنایت اسکین و آیتم های مورد نظرتان را خریداری کنید، و همین طور دو تا از محبوب ترین آیتم ها که خرید استارتر پک فورتنایت و خرید بتل پس فورتنایت هستند را نیز از فروشگاه بازی طور می توانید تهیه کنید.

در بازی کالاف دیوتی موبایل نیز می توانید آیتم های مورد نظرتان را با خرید سی پی انجام دهید، شما با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید بتل پس و گردانه های بازی را خرید داری کنید. اگر هم که مایل باشید مستقیم خود بتل پس براتون خریداری شود باید این محصول را خریداری کنید، خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل .

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.