بتل پس فورتنایت چیست ؟

علی رضا
23 آوریل, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بتل پس فورتنایت چیست ؟

بتل پس فورتنایت چیست ؟

همه بازی ها معمولا بتل پس یا بلیت طلایی را دارند که یک سری جوایز را با رد کردن چلنج یا چالش هایی به بازیکن می دهند که به یکی از بهترین و محبوب ترین آیتم ها در هر بازی هستند.

از اونجایی هم که فورتنایت یک بازی پیشرو و خلاق هستش بتل پس نیز در فورتنایت از سیزن 3 وجود دارد که البته در سیزن 3 به کاملی و جالبی الالن نبود و کلا 75 تیر داشت. البته الان اسکین ها و آیتم هایی در بتل پس سیرن 3 بودند ارزش بسیار بالایی دارند.

هر سیزن ما شاهد بتل پس جدید و زیبایی از فورتنایت هستیم که همیشه بهترین و خلاقانه ترین اسکین ها را به بازی می آورد، همون طور هم گه دیدید سیزن قبل شاهد ورود راک و اسپایدر من در بتل پس بودیم و این سیزن هم که دکتر استرج به بازی اضافه شد.

به صورت کلی بتل پس فورتنایت بهترین آیتمی هستش که می توانید بیش از 5 اسکین و رنگ های تفن و پیک اکس و پلایدر و… دیگر را با هزینه اندکی بدست آورید، ما در فروشگاه بازی همیشه شاهد بیشترین فروش در خرید بتل پس فورتنایت بودیم و البته خرید استارتر پک فورتنایت نیز همیشه زیاد بوده زیرا با استفاده از اون 600 ویباکس هدیه استارتر پک معمولا بازی کن ها روی ویباکس ها جمع آوری شده خودشان می گذاردند و بتل پس را خریداری می کنند.

شاید باورتون نشه ولی این را از تجربه شخصی خودم میگم که لحظه خرید بتل پس زیباست و بسیاری از بازی کن ها دوست دارند که این لحظه را خودشان تجربه کنند و به همین دلیل معمولا با خرید 1000 ویباکس فورتنایت مقدار ویباکس مورد نیاز بتل پس را که 950 ویباکس است را تامین می کنند و سپس خودشان فعال سازی بتل پس را انجام می دهند.

بتل پس را از کجا تهیه کنیم ؟

خب هم همیشه این مشکل را ما ایرانی ها داریم که نمی توانیم در بازی های خارجی خودمان خرید انجام دهیم و برای خرید در بازی نیاز به کارت های خارجی داریم و خب همه که نمی توانند برای خرید یک آیتم سفر کنند و کارت برای خودشان تهیه کنند، پس یک سری فروشگاه های گیم ساخته شده اند که شما به راحتی می توایند خرید خودتان را از این فروشگاه ها انجام دهید و این فروشگاه ها سفارش شما و پرداخت ارزی شما را انجام می دهند.

بهترین و با سابقه ترین فروشگاهی که شما با پایین ترین قیمت و با فعال سازی سریع می توانید خریدتان را از آن انجام دهید فروشگاه بازی طور است که می توانید تمامی محصولات فورتنایت و دیر بازی ا را تهیه کنید.

سخن نویسنده

خب من خودم گیمر هستم و سال های زیادی هستش که بازی می کنم و اگر که بهتون پیشنهاد بدم که یکی از آیتم ها را خریداری کنید، بهتون پیشنهاد میدم که بتل پس فورتنایت را بخرید زیرا شما دیگه لازم نیست هر سیزن خرید را دوباره انجام بدید چون که با ویباکس هایی که با رد کردن چلنج ها بدست می آورید می توانید بتل پس سیزن آینده را نیز خریداری کنید. ولی اگر که می خواهید آیتم ارزان قیمت تری را خریداری کنید پیشنهاد میدم که استارتر پک فورتنایت را خریداری کنید.

محصولات پیشنهادی برای شما

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.