کالاف دیوتی موبایل یا فورتنایت ؟ کدام بهتر است ؟

علی رضا
6 آوریل, 2022
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
فورتنایت بهتر است یا کالاف دیوتی موبایل ؟

فورتنایت بهتر است یا کالاف دیوتی موبایل ؟

دو تا از پر مخاطب ترین و محبوب ترین بازی ها درحال حاضر بازی کالاف دیوتی موبایل و بازی فورتنایت هستند که هر دو با سبک جذاب بتل رویال کاربران زیادی را جذب خود کرده اند.

حالا همیشه این موضوع بین کاربران مطرح است که کدام یک از این بازی ها بهترند ؟ خب در جواب این سوال باید بگویم که بیاید باهم این موضوع رو به صورت کامل بررسی کنیم.

شاید براتون جالب باشه که همه کاربر ها این بحث را جدی نمیگیرند چون که معمولا هردو را بازی میکنند، به طور مثال من نویسنده این مقاله هم روی سیستمم فورتنایت بازی می کنم و هم روی موبایلم کالاف دیوتی موبایل بازی میکنم.

هردو این بازی های بازی جذابی هستن که هردو سبک متفاوت و دنیایی متفاوت دارند.

فورتنایت با ساخت دنیایی انیمیشنی و کودکانه توانست محبوبیت زیادی را به دست بیاورد چون در این زمینه خلاق بود!!

کالاف دیوتی از اونجایی که ما از دوران کودکیمان با بازی های جنگیش و اکشن آن را می شناختیم با بازی کالاف دیوتی موبایل دنیایی اکشن و واقعیت محور را خلق کرده که ما شاهد خلاقیت جدیدی از او در این بازی نیستیم و تنها نسخه ای با گرافیک و کیفیت پایین تر بازی کالاف دیوتی وارزون را مشاهده می کنیم.

ولی خب این نکته برای او امتیاز منفی نیست!! زیرا 60 درصد گیمر ها به بازی های واقعیت محور علاقع دارند.

سیاست های بازی

هردو این بازی ها رایگان هستند و شما می توانید با کلیک کردن روی دکمه های پایین صفحه این مقاله به راحتی این بازی ها را دانلود کنید. از اونجایی که کاربران علاقه زیادی به این بازی ها دارند دوست دارند که در این بازی ها بهتر و قوی تر به نظر برسند و خب آیتم های بازی را خریداری می کنند.

به طور مثال در بازی کالاف دیوتی موبایل، افراد با خرید بتل پس کالاف دیوتی موبایل اسکین ها و آیتم های زیادی را بدست می آوردند. از پر مخاطب ترین محصول این بازی نیز می توانیم به 420 سی پی کالاف دیوتی موبایل نیز اشاره کنیم که به راحتی با خرید این آیتم می توانید بتل پس را خودتان خریداری کنید. درکل این را بگویم که شما با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می توانید آیتم های جذابی را در بازی خریداری کنید.

در بازی فورتنایت نیز کاربر ها به خرید بتل پس علاقه زیادی دارند و با خرید بتل پس فورتنایت نیز اسکین و آیتم های زیادی را بدست می آورند. جالب است که بدانید با تجربه ای که ما بدست آوردیم افراد به خرید 1000 تا ویباکس فورتنایت علاقه بیشتری دارند چون دوست دارند که خودشان روی دکمه خرید بتل پس کلیک کنند. درکل این را بگویم که شما نیز با خرید ویباکس فورتنایت می توانید آیتم های جذابی را خریداری کنید.

یکی از ارزان ترین و محبوب ترین آیتم های فورتنایت استارتر پک هستش که شما با خرید استارتر پک فورتنایت یک اسکین، یک پیک اکس و یک بک بلیگ بدست می آورید.

نتیجه گیری

درکل این بازی ها، بازی های جذابی هستند که شما می توانید به صورت رایگان آنها را تجربه کنید. ولی شما برای بدست آوردن تجربه بهتر در بازی و قوتی تر و زیبا تر بودن در بازی نیاز به خرید سی پی کالاف و خرید ویباکس دارید.

محصولات پیشنهادی برای شما

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.